Hoci sa ekonomická kríza dotkla snáď už všetkých výrobcov a predajcov, neznamená to, že by sa život zastavil. Svetoznáma značka Gucci a jej najnovší ťah sú toho dôkazom.
Na svetoznámej newyorskej Piatej Avenue totiž otvoril luxusný obchod určený špeciálne deťom a detskému oblečeniu. Práve v tomto segmente sa snaží Gucci presadiť a znížiť tak straty, ktoré kríza so sebou priniesla aj do módneho priemyslu.
Detskej móde sa pritom návrhári od Gucciho začali venovať iba pred pár rokmi. Za tvár svojej detskej kolekcie si vtedy vybrali rodinu Jennifer Lopez a podarilo sa im pritiahnuť poznornosť celého sveta módy.
V spomínanom prvom obchode, zameranom výhradne na deti, tak teraz Gucci ponúka všetko, čo správne nastylované dieťa bohatých newyorských rodičov potrebuje – od oblečenia až po tašky a ďalšie doplnky.
Či bol tento krok správny sa ukáže už čoskoro, ak sa však spomínaná kríza skončí a ekonomika sa opäť naštartuje, Gucci si bude môcť spokojne mädliť ruky – získa totiž náskok, ktorý sa nedá vyvážiť ani zlatom.