Nadpis ako vystrihnutý z konšpiračných webov, čo poviete? Výsledok podľa nášho názoru trochu nešťastnej propagácie dobrej myšlienky – jeden z výrobcov zubných pást sa rozhodol v rámci osvety podporiť myšlienku pravidelného samovyšetrenia prsníkov 😉
Kampaň má názov: ‚Došiel Sensodyne? Siahni si na prsia‘ a jej cieľom je podľa zverejnených informácií prispieť najmä k zvýšeniu povedomia o dôležitosti prevencie proti rakovine prsníka na Slovensku a v susednej Českej republike.
Stojí za ňou výrobca zubných pást značky Sensodyne a nezisková organizácia Loono. Tú tvoria mladí lekári, študenti lekárskych fakúlt a ďalší nadšenci, pohybujúci sa v danej problematike.
„Myslíme si, že prevencia je dôležitá, a to nie len čo sa týka citlivosti zubov, ale aj v rámci vážnejšej témy – rakoviny prsníka. Vieme, že zubná pasta vydrží približne mesiac. Ako pripomienku samovyšetrenia prsníka, ktoré si má každá žena robiť práve jedenkrát mesačne, sme preto pripravili kampaň s názvom ‚Došiel Sensodyne? Siahni si na prsia‘. V Českej republike patrí Sensodyne medzi najpredávanejšie značky zubných pást zameraných na citlivé zuby. Práve preto, že sme silná značka, dúfame, že aj naša kampaň bude úspešná. Celé to začalo jednoduchou myšlienkou,“ uviedla brand manažérka značky Sensodyne, Vanda Študentová.
Ročne na rakovinu prsníka ochorie na Slovensku okolo 3300 žien. Vďaka prevencii je našťastie v 90% prípadov ochorenie zachytené včas. Väčšina žien však napriek tomu podľa organizátorov kampane podceňuje pravidelné samovyšetrenie prsníkov. Práve to si dala kampaň za cieľ zmeniť.
V rámci kampane môžu na dobrú vec prispieť aj zákazníci. Kúpou akéhokoľvek produktu Sensodyne v októbri prispejú 10 centov organizácii Loono na program prevencie.